Ledig tisdag, igen

Ledig idag, det gillar jag! Vaknade tidigt utav regnet, låg och lyssnade på det ett tag. Sen så kände jag hur suget efter rockkanalen smög sig på mig alltmer så jag kunde inte låta bli att lyssna ett tag. Sen svek batteriet mig. Ont i ryggen hade jag när jag vaknade, ligger som ett arsel om nätterna. Dubbelsäng kanske?

Har varit rätt seg idag, var och handlade på maxi med syster idag. Jäklar vad jag handlade :) Tur att man är två om det..

Igår när jag och Roberth hade varit och ätit på Rio så var klockan strax innan kl 19 när vi kom hem. Och vad gör jag? Jo jag la mig och vilade i sängen och helt plötsligt var det god natt för mig haha. Där la jag mig rätt tidigt måste jag säga, hur skönt som helst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0