Lediga Tisdag

Yes idag är jag ledig, skönt. Började att jag vaknade 05.15 det var ju kul. Lyssnade på lite musik för att bli trött, men det var inte så länge. Somnade lite från och till och när klockan var strax innan åtta så gick jag upp. Ut med lillen och sen nyttig frukost..

Jag och syrran åkte upp på stan, jag bokade tid på waterproof. I november och december fick jag tid, dom hade en avbokning nästa torsdag men.. Vi traskade runt lite men ingen utav oss köpte nått. Sen åt vi mat på Rosalis :)

Nu känner jag att jag är lite småhungrig och sugen på något gott, sockersug kan man kalla det. Ska tvätta klockan 15 suck, är rätt seg. Tänk om Roberth kunde tvätta? Kan du det? ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Min kära man är likadan när det gäller tvätt. Han skyller på att han inte kan sortera tvätten. Slår vad om att om han skulle tvätta skulle säkert färga kläderna med flit..

2009-08-04 @ 19:53:47
URL: http://lindafritzh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0