London Ink

Just nu sitter jag och kollar på London Ink, underbart. Sky leker med sin aktivitetsboll och Robert spelar dator. Vi var hemma hos mamma och pappa förut, det var trevligt. Söndagsångest deluxe kan jag bara säga, en vecka full med slit att se fram emot. Och UTAN godis, jag kommer vara ett vrak! :D

Idag när jag var ute på promenad med Sky så gick vi förbi ett område där jag tror att det är seniorboende, uppe på en utav balkongerna hörde jag "Där är ju en sån där typisk kamphund" Jag vände snabbt på huvudet och glodde på dom "Haha hon hörde vad jag sa" Men varför sa jag inget spydigt tillbaks? Jag är ju bra på sånt. Det är ingen kamphund gubbjävel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0