Lördag

Japp då var det lördag igen, skönt. Blev hämtad av mamma och pappa runt halv elva tiden tror jag, kom hem för ett litet tag sedan. Mamma skulle köpa en ny mobil så hon ville att jag skulle följa med. Vi gick in på stadium först eftersom jag skulle ha nya mysbyxor och nytt regnställ, jag hittade precis det jag ville ha :) Jag köpte ett par nya mysbyxor till Roberth också jag tycker att han behövde det. Mamma hittade en fin vinterjacka till henne som hon köpte :) Sen gick vi in på OnOff och där hittade vi en mobil till henne.

När vi var klara ute vid Marieberg så åkte vi vidare till parkhallen och handlade lite, sen åkte vi till mormor och morfar för att fika lite sen så skjutsade dom hem mig.

Nu ska lag laga mat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0