Söndag igen

Alltså helgerna är så jävla korta, jag blir galen. Jag vill vara ledig längre. Men men man kommer inte ifrån det..

Idag ska vi till mamma, pappa och rocco. Vi ska äta där, ska passa på att städa akvariumet också. Ska äta massa godis idag sen äre slut :D Jag och mamma har beställt en varsin dubbelskiva med Michael Jackson. Jag kanske ska ta med min stereo så jag kan lyssna på den också? Vore ju bra.

Nu sitter jag och lyssnar på Bandit rock, radio på teven är super! Ska förbi Waterproof i veckan också, jag hatar verkligen att bli tatuerad men älskar resultaten sen. Vill man vara fin så... Jag ska citera min mormor : "Jag börjar faktisktt gilla dom där tatueringarna nu, du passar ju i dom" Så sa hon när hon tittade på mina armar. Tummen upp mormor!

Jag borde kanske fixa lite här hemma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0