Yeah

Jaha, jag vilade i en timma drygt. Sen kom sky och la huvudet brevid mig och då fick jag inte sova mer. Hade fått 5 sms under tiden, härligt.

Gick ut med Sky, vi träffade hans kompis basse. Sist vi träffade dom var han en liten fis, nu väger han lika mycket som Sky och är 5 månader. Han kommer bli biff. Han är en amerikansk bulldogg.

Nu sitter jag och är lite seg. Ska äta kvällsmat men vet inte vad jag ska ha? Macka, fil och mysli (Jag hittar inte knappen för det där jävla U:t med två prickar) eller en daimstrut? Hmm svårt val. Jag är nog sugen på annat. Typ CHIPS med sourcream och dill skulle vara så jävla gott. Men det blir på lördag, kanske.

Jag hatar när man möter någon som man kände förut och varken jag eller den andra hälsar. Sen får man höra "Jaha nu hälsar hon inte ens längre vem tror hon att hon är". Sen lite vackra ord som tjejer är bra på att säga till andra tjejer. Va fan hälsa själva då istället för att snacka massa skit? Svårare än så behöver det inte vara. Så jävla typiskt tjejer, håller ni inte med?

Kommentarer
Postat av: michaela

Bredvid enterknappen har du prickarna och sen trycker du på u =)



Det är typiskt tjejer. Tjejer kan vara rätt fittiga.

2009-08-13 @ 20:51:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0