yeha!

Yes nu är man lite ledig igen, så skönt :) Kallt ute idag, blir inga långpromenader. Måste tänka på Skys lilla tassar.

Har beställt lite saker från H&Ms vårkatalog :D 2 bikinis och sen 3 stycken Piké tröjor till Roberth, hoppas allt passar. Alla räkingar betalda då får man unna sig lite tycker jag :D Måste gå till ICA och hämta ut mina pluggar, gör nog det imorn.

Imorn, nyår.. Blir kolugnt! Ska till mormor och morfar på morgonen och städa, jag och sky ska käka frukost där det ska bli så gott. Sen när jag kommer hem blir det ännu lugnare, laga mat och äta gott. Lugna ner Sky eftersom han inte tycker om raketer och smällare. Hoppas det inte smälls några :D

Alla ni som ska till Lisa´s megaparty imorn, GOTT NYTT ÅR PÅ ER! :) Hoppas att ni får det jättetrevligt, och inte för många skandaler :D

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Haha.. Ska också beställa en bikini.. Vilken valde du :P?

2009-12-30 @ 17:57:34
URL: http://tellyousomething.blogg.se/
Postat av: lisa

stjärt pluggar? moahahaha

2009-12-31 @ 09:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0