Jakt och fiske

Japp nu sitter jag och kollar på jakt och fiske. Har ätit en tekaka också, gott. Jag har lite ont i nacken efter gårdagens huvudvärk. Sitter och lyssnar på fiskmåsarna nu..... Idag ska vi äta lunch med Marion och Göran, det ska bli trevligt. Vi har ju inte varit hos dom på jättelänge. Roberth vill inte åka dit fast jag vill, jaja. Det blåser som bara den ute, trist. Var trött imorse när jag vaknade, kunde inte sova när Roberth gick och la sig runt tre tiden. Han bråkade bara och då blir man ju pigg. Min sista semestervecka nu.. Det känns tungt. Måste ta mig till waterproof också

Kommentarer
Postat av: Linda

Idag är det jag som har huvudvärk. Har slappat i soffan precis hela dagen. Tur att man har hund så man får i sig lite frisk luft.

Vad har du nu för tatueringsplaner?? Sitter själv och klurar på en del. Vill ha en feminin döskalle..hur den nu ska se ut. Det är värt att fundera på.



Kram

2009-07-21 @ 22:36:29
URL: http://lindafritzh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0