Regn

Imorse när jag och Sky gick ut fick vi oss en chock! Efter ett tag vräkte regnet ner, helt sjukt. Jag har ingen paraply eller nått så där gick vi, men det var bara att fortsätta. Efter ett tag skrattade jag bara, va fan gör vi ute tänkte jag. Inte en annan var ute då. Det bara rann i ansiktet, och överallt! Sky var jättemissnöjd. Men men det verkar ju bara vara regn på min semester så.. Annars har dagen varit lugn. Jag sitter och kollar på London Ink nu, bra faktiskt. Man har ju typ sett alla avsnitt av miami-La ink så det är alltid trevligt med omväxling. Jag vilade lite middag förut, men inte så länge för sen var det dags att gå ut med Sky.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, kul att gå ut med hunden när det ösregnar.. NOT.. Det gjorde jag med Oliver, jag trodde jag skulle dö. :P

2009-07-21 @ 16:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0