Rekord

Ja idag var jag och Mickis redordlänge hemma hos mamma och pappa. Vi kom dit klockan nio imorse och åkte hem strax innan kl 16 :) Vi åt först jättegod frukost sen gick vi ut och busade med Rocco på Rosta Gärdet och sen gick vi runt lite i hästhagen. Sen gick vi till affären sen satt vi och kollade igenom alla kort dom hade. Det är så kul att kolla på gamla kort, nästan så man blir lite tårögd. Sen blev det sallad och det var gott. Imorn ska jag städa hos mormor och morfar och sen ska jag träffa Jessica, det blir kul. Men jag får inte shoppa något får se hur det går :D Idag har jag beställd nya sängkläder, leopard och sen ett rosa med vita prickar. Tjusigt :) Jag tog massa kort idag men jag kan ju fortfarande inte med den här datorn eller bloggen, jaja :P

Kommentarer
Postat av: stina

Var köpte du sängkläderna? Letar efrter leopard hela tiden men hittar inte. :/

Kramar

2011-08-20 @ 13:03:02
URL: http://stinasplaze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0