Gäsp

Nu sitter jag och kollar på ett päron till farsa i Las Vegas, jag älskar honom. Sjukt rolig. Min pappa tycker också att han är skitrolig. Han är mitt päron till farsa :) Jag har inte gjort något sedan jag skrev sist. Ätit lite, varit ute med Sky.
Imorn ska jag dra med min syster till Norrfloristen, dom rear ju ut allt och imorn ska allt bort! Så åk dit imorn! Ligger på norr. Jag har fått två asfina vaskrukor av Sandra, är riktigt glad. Hon är snäll hon. Jag tror att jag ska ha en aloe vera växt i dom. Får se vad det blir :) Jag vill verkligen ha en balkong, fixa blomlådan och pyssla. Mysigt. Helst utav allt vill jag ju ha en stor trädgård men där säger Roberth nej, typiskt.

Jag ska försöka vara uppe till nio tror jag :) Är trött. Moa kallar mig för pensionär, går upp svintidigt och lägger mig tidigt. haha :) På tisdag ska vi träffas, det var på tiden! Saknar dig ju lite ;)

Hej hej

Kommentarer
Postat av: mamma

filmen är jätte kul

2009-06-12 @ 20:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0