God morgon

Nu är klockan strax sju och jag har legat vaken sedan klockan sex..Nämnde jag att jag är ledig idag? :)

Vid tio tiden ska vi till veterinären med Sky, vi tror vi vet varför han inte kan ligga ner. Återkommer med det sen. Sol idag det var fan på tiden. Hatar att vi inte har någon balkong, jag älskar att sitta i solen och jag har ingen lust att lägga mig i någon park här för det är kisseparkerna deluxe, alla går med sina hundar där som gör både det ena och det andra. (Jag vet, jag kommer säkert lägga mig och sola där om det krisar ordentligt)

Igår beställde vi online pizza, sjukt bra att det finns när jag inte orkar laga mat. Vi beställde det vanliga, kebabbåt. Men jag festade till det lite extra och tog fetaost i också :) En cola blev det också, dricker ju aldrig läsk nu för tiden. Bara när jag är hos mormor och morfar, för det hör liksom till.

Nu sitter Sky och gnäller, han vill nog ut. Tur att han är lika morgon pigg som mamma :) Ett problem bara, nu måste vi bära ner honom för trappen för han har ont.. Jag orkar inte för han väger 30 kg och jag är för klen,problemet är alltså att väcka Roberth för att han ska gå upp och bära ner honom?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0