Hallå

Nu är jag hemma igen. Min syster hämtade mig runt tio tiden. Vi åkte först ut på landet till henne och hämtade lite saker, sen in til stan och grejade lite. Köpte massa grejer. Blommor blev det en del. Så måste köpa mer jord så jag kan plantera och göra fint. Ska iväg till mickis sen och hämta mina två små blommor som jag lämnade kvar i hennes fönster :)

Nu är jag svinhungrig, men har ingen ork att ställa mig att laga mat. Blir färskpotatis med kotletter, sås och fetaost sallad. Gott. MÅSTE verkligen städa också. Men det får jag se när det blir. Nu sitter jag och lyssnar på Pearl Jam, alive. Ikväll blir jag och Sky ensamma ett tag, Roberth ska till Rickard och spela tvspel.

Jaha vad ska jag göra först, laga mat eller ut och gå med Sky? Just det, idag när Roberth och Sky var ute kom ÄNNU en lös hund mot sky, en liten yorkshire terrier som bet honom i bakbenen. Alltså att en del hundägare är så jävla dumma i huvudet jag blir galen! Sa inte ett skit. Sky kunde ha gjort precis vad som helst mot den där hunden, ett bett sen vore den ute ur världen. Jag kanske ska börja släppa Sky lös? Då skulle det bli ett jävla liv "kamphund springer runt galen på norr" Alla verkar ju göra så så varför inte jag? Ni som inte har hundar kanske inte fattar, men vi som har hundar vet precis hur det är.

Kommentarer
Postat av: angelica w

Idioter till människor, borde inte få ha hund! Jag blir så jäkla förbannad när jag hör om sånt här och speciellt när man står där själv och råkar ut för det. Hur fan reagerade ägaren? brydde han/hon sig ens?

Ja förstå om det hade vart tvärt om, förstå vad synd det hade varit då om "den stackars söta pytte lilla hunden" om Sky hade delat ut ett bett eller två.

Tvi på hundägare som inte kan ett skit och som heller inte bryr sig om varken sin egen eller andras hundar.

Nu vart jag arg!

2009-06-13 @ 16:58:54
URL: http://angelica87a.blogg.se/
Postat av: Madde

Jag blir också så jävla arg på sånna hundägare. Min hund (eller det är väl egetnligen mammas) har blivit anfallen 7 ggr och biten 3 ggr så hon börjat blöda av en och samma hund. En hund som är CP och ibland rymmer hemifrån för att anfalla Eila. Några ggr var det 3 hundar mot Eila. Det är helt sjukt!!

2009-06-14 @ 15:56:17
URL: http://medei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0