Hej hej

Nu har jag precis fixat min matlåda tills imorn. Mamma och pappa har varit här ikväll. Fick en massa bra, behöver inte skriva ut allt men tusen tack igen mamma och pappa! Man kan ju tro att ni är miljonärer ;) Bästa mami och papi! Vi fikade också det var gott, Sky fikade också såklart.

Jag stekte kycklingen i vitlök det sticks lite i näsan, blir nog starkt! Stackars Angelica imoirn säger jag bara, vitlökskyckling och vitlökssås.. Mums ;) Imorn kommer Moa hit, weehoo! Åh ska se henne sleeve som hon börjat på, spännande.

Vi fick en dödskalle matta också av mamma och pappa, och eftersom vi inte har någon matta blev Sky överlycklig! La sig direkt det var jättemysigt tyckte han.

Nu ska jag och Sky ut på kvällspromenad, blir en liten längre. Jag vet, det är Roberths runda men jag vill ut och röra på mig!

Kommentarer
Postat av: angelica w

Men fusk va gott ;D jag ska ju ta med mig en jävla pirog jävel ;D

2009-06-15 @ 21:52:22
URL: http://angelica87a.blogg.se/
Postat av: Michaela

Om du kommer på att dom är miljonärer så säg till mig ha ha.

Jag var med när mattan köptes :)

2009-06-16 @ 21:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0