Hej och hå

Nu har jag varit uppe i snart 3½ timma, skönt :D Klockan sju började jag tvätta och sen ut med sky, nu är det bara lillkillens grejer som är kvar i torktumlaren. Jag har ätit 2 stycken limpmackor med ost på, känner att jag behöver borsta tänderna men orkar inte riktigt än. Åh vad jag vill ha sol, jag börjar gråta snart. Hade tänkt att cykla till ekershallen idag men jävla tråkväder det är ute så jag skiter  det. Roberth gick och la sig kl fyra imorse så han går nog inte upp än. Det är jag och Sky.

Nja nu ska jag göra något

Kommentarer
Postat av: angelica w

IDAG FÅR JAG KÖPA GODIS !! ;P ska nog kila iväg till haga nu moahaha

2009-06-19 @ 10:38:50
URL: http://angelica87a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0