Hett

Hej. Gött väder idag. Låg ute i solen liten förut, men inge kul att ligga här på baksidan. Imorn hoppas jag att vi ska träffa Elsa, Lotta och Pelle. Då ska vi åka och bada med hundarna. Hon ringde mig i fredags och frågade om vi skulle åka då men då jobbade ju jag. Har nyss ätit lite jordgubbar och grädde, Sky har också ätit grädde såklart. Det älskar han. Hoppas det är nått bra på tv ikväll, får se när min karl kommer hem. Det dröjer nog. Ska äta lite chips sen som jag tjuvstartade på förut :D Har varit en lugn dag, tvättade kl 7 imorse. Skönt och ha det gjort tidigt. Lite chips nu kanske...

Kommentarer
Postat av: michaela

Åt du dom chipsen som jag brukar ha? Dom som du köpte i torsdags? Hade du ingen dirre till ;)

2009-06-27 @ 23:52:58
Postat av: Annica

Jag köpte andra chips dom har inte dm där chipsen här på ica. Nej jag har slutat med dip haha

2009-06-28 @ 08:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0