Lördag

Nu har jag och Sky ätit frukost. Var inte så gott, hårt bröd med ost som knappt smakar något. Skinkan var slut så.. Chipspåsen ser lockande ut nu måste jag säga... Igår blev det en hemmakväll för oss, det var faktiskt skönt.

Vaknade till att det regnade imorse, trist. Jag vill ut på sjön och fiska, jag vill att solen ska skina så att det blir sådär jobbigt varmt. Ha med matsäck på sjön, bara vara ute i lugn och ro. Bli sur för att Roberth får en massa fisk och inte jag. Bli brun. Undra när den riktiga sommaren kommer? Någon som vet?

Det är så skönt att det bara är lördag idag, det är guld när man är ledig en fredag. Får se vad som händer idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0