Monday

Ja idag var första dagen på jobbet på två veckor, det har gått bra. Jag och Angelica tog ett sista ryck och åkte till Markbacken där Mattias och Ulrika var, kul och jobba med dom. Man träffar dom inte så ofta så man får ta vara på dom få tillfällena som ges.

Jag ska snart ut med Sky, sen ska jag äta något. Jag orkar inte laga mat så jag ska äta smörgåsrån med smör. Gott. Sen blir det nog popcorn till ULLARED jag älskar det programmet haha! Kjell är bäst JÄVLA PLASTA FAN får vi höra ikväll haha. Klockren, garvar varje gång åt honom.

Yeah imorn ska jag färga håret :) Sen efter det ska jag träffa Jessica ♥ Kommer bli asbra när vi kommer bo så nära varandra sen :)

Nehej nu ska jag ut i regnet (varför skulle det inte regna liksom.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0