Tjingeling!

Oh sköning tisdag idag, ledig alltså. Jag gick upp typ vid åtta, Roberth skulle upp tidigt för att åka på anställningsintervju (jag vet inte hur det stavas så ni behöver inte klaga) och det är typ sovmorgon för mig. Jag och Sky gick ut och efter nio hörde Jessica av sig då var hon på väg till mig. Och gulliga hon köpte med fika! Det var gott, bakelser och cola till frukost haha! Ibland får man. När det närmade sig lunch blev vi sugna på Rosalis så vi cyklade upp och köpte oss lite mat. Vi gick in en sväng på Lucullus också. Vi köpte med maten hem och satt här och åt, det var gott. Men jag fick galet med sås i min chicken alfredo, det var typ sås med pasta? Lite soffhäng blev det också, mätta och belåtna.

Uhh jag blir galen på den här teorin, satt med sista fasen som var så jävla svår och tänkte att fan jag kommer inte få många poäng och då fick jag ETT poäng från godkänt ETT!! Jag blev så jävla frustrerad, så nu har jag en liten paus. Gick ut och gick och så blir det kanske lite kvällsmat sen på´t igen!

Roberth köpte med sig en megapåse med wienergum, inte bra!

Kommentarer
Postat av: michaela

du kommer att klara teorin du är inget dumhuvud,kram.

2009-11-04 @ 19:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0