Världen

Jag har tänkt på en sak.. För mig existerar bara Sverige, jag har inget behov utav att resa runt om i världen och besöka te.x Paris,Rom,New York,London bla bla ja ni fattar? En del MÅSTE se alla turistattraktioner eller hur man säger. Ibland (jag är lite knäpp) tänker jag på hur andra i världen betalar räkningar, hur andra familjer firar jul, hur bra/dåligt andra har det runt om i världen och lite såna där småsaker bara. Men that´s it. Jag bryr mig inte. Jag har inget ställe jag vill åka till, jag har många vänner som reser runt medans dom är "unga och kan" men jaha gör det då men håll inte på och säg till mig "men guuuud du måste ju ut och se världen" Nej det måste jag faktiskt inte, jag har faktiskt Discovery på tv.. (skoja.. ) Det är så mycket jag vill skriva men jag kan inte formulera mig tillräckligt för att det ska låta bra..

Det kanske är för jag är lite rädd? Komma till nya länder där det är massa med folk och man kanske inte hittar.. Åka flygplan. Förstå och göra sig förstådd. Nya stora saker helt enkelt.

Allt på tv man ser från alla länder och så, det är bara på tv för mig.

Är det någon som känner likadant, eller är det bara jag?

Kommentarer
Postat av: michaela

Jag ska ta med dig på en weekend någonstans, så du får se något iallafall, och mig kan du lita på, jag fixar allt, du behöver bara följa med ;)



puss.

2009-11-20 @ 12:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0