Dagens man

Nu sitter jag och kollar på dagens man, fattar inte mycket. Verkar inte vara någe bra.

Idag har jag varit på Marieberg med Michaela. Köpte mina BOYFRIENDjeans tillslut, haha! Ska prova dom här hemma sen, köpte lite annat också. Köpte vantar,mössa och strumpor till Roberth sånt där som behövs :) Sky fick lite godis.

Jaha då är det en ny arbetsvecka igen, och varje dag efter jobbet så kommer jag att sitta på teorikurs på körskolan. Fy sjutton. Jag åker hemifrån 6.30 på morgonen och kommer hem runt 20.00 på kvällen. Fy fan jag kommer väl ha huvudvärk dygnet runt. Men men jag hoppas att timmarna kommer gå fort.

Kommentarer
Postat av: michaela

Du kommer klara det!

Blir skönt sen när du får köra mig överallt =)

2009-10-04 @ 20:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0