Ska jag, eller ska jag inte?

Hittat så jävla snygga leoparduggs! Jag älskar leopard, men uggs vettefan alltså? Njaa får vänta. Jag ska på stan med min syster på lördag, beroende på hur mycket eller lite jag köper då så får jag se om det blir några uggs för dyra pengar.. Men jag ska iallafall köpa något höstnytt. Lite till Roberth, lite till mig.

Imorn blir det full rulle på jobbet, så kvällen består av mys bara.

Idag har jag och Angelica tatuerat oss ♥ Nu är vi riktigt fina

Nu ska jag kolla på idol, Erik ska fan vinna!

Kommentarer
Postat av: angelica w

Jag var inne och kollade på uggisarna förut , och du bara måste ha dom!! KÖP DOM.. annars jäv.. håller fram näven ;)



Och du, våra tattoos är vrålheta!

Ses imorgon babe, grr!

2009-10-01 @ 21:14:45
URL: http://angelica87a.blogg.se/
Postat av: Madde

Jag hejar också på Erik :) Ringde t.o.m. och röstade på honom. Haha. Ska du lägga upp bild på nya tatueringen? :)

2009-10-02 @ 14:16:15
URL: http://medei.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0