Söndag 18/10

Superfint väder idag, så himla skönt! Då kan man vara ute länge och njuta. Just nu håller jag på och tvättar.

Igårkväll var tarsta här och kollade på någon fotollmatch. Jag var så duktig och var vaken till kl halv tolv :D  Sen orkade jag inte vara uppe länge så jag gick och la mig. Tarsta drog väl runt tolv tiden tror jag. Men inte sov jag längre för det, trodde jag skulle kunna sova lite längre men icke :)

Igår skulle jag ringa sjukvårdsupplysningen, men jag drog mig ur. Ska ringa idag har jag sagt men jag vet hur det kommer bli. Varför är det så svårt att ringa när man själv är sjuk tro? Jag orkar inte ha det så här längre.. Men ja, jag kommer väl på någon ursäkt sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0