Söndag

Jahapp då var söndagen här igen, trist. Helgen har bara sprungit förbi, igår var det fullt upp och jag var helt slut när jag kom hem. Mina lungor var totalt slut. Och idag på förmiddagen var jag med mickis på ikea i tio minuter sen in på coop och sen köpte vi med mat från Rosalis. Direkt när jag kom hem gick jag till Lotta och Elsa och vi var iväg med hundarna i ca två timmar. När jag kom hem åt jag lite och sen vilade jag. Nu sitter jag i soffan och känner att mina lungor behöver vila, det är alltså min andning som inte alls är bra och därför jag fick åka till läkaren i fredags. Inte så kul.

Jag trodde att jag skulle tvätta idag men det var tydligen inte så, trodde jag hade bokat idag men men.. Så jag och Roberth får vända underkläderna ut och in haha. Neeeejdå....

Jobb imorn Tjohoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0