16, 16, six

Det är nog inte många som fattar rubriken, men dom som gör det är great! Eller nått haha! Valborg idag då, slutade lite innan kl 16 så jag är lite seg måste jag säga. Mätt också, ätit massa mat. Är trött, men ska iväg på ett ärende sen. När Roberth kommer hem med bilen. Åh jag är lite pirrig, ska kolla på bilen jag skrev om imorn :) Hoppas den är bra, tar med mig pappsen som kan allt sånt där som man ska veta.

Har lagt några intresseanmälningar på ÖBOs hemsida, gillade dom lägenheterna så får väl se om vi har någon chans :) En stor tvåa var favoriten, har inget behov av en trea. BALKONG längtar jag efter!  Måste flytta snarast!


Kommentarer
Postat av: Mallan

rubriken är awesome!

2010-05-01 @ 14:27:56
URL: http://choosename.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0