Gårdagen och dagen

Igår var vi ju som sagt ute hos Marion och Göran, åt god mat :) Jag fick en jättefin blomma av dom och så fick vi ett påskägg också. Sen släppte Robert av mig hos mormor och morfar. Åt lite påskmat där, eller lite och lite jag gick nog upp ca fem kilo kändes det som. Stackars Mickis som fick åka till akuten, hade halsböld så dom skar henne i halsen och tömde var, euuuuw.. Men hon var så duktig så, tur hon hade Samuel med sig.

Idag då, varit ute i det vackra vädret. Jag älskar sol! Vi mötte en ny steriliserad Elsa, dom har inte träffats på länge så dom var helt galna. Mest Sky då, hoppas han lugnar sig nu när hon är steriliserad, vi ska träffas när Elsa kan leka och så.

Om en timma är det Bingolotto ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0