Glömde

Just ja jag har ju glömt att berätta en sak, jag nämnde ju att jag hade en grej till morfar? Så här är det: Jag har städat på ett kontor i över 1 år, och min morfar har jobbat på det företaget när det hette BPA (nu heter det PEAB) alltså för jättelängesen. Jag gick där och fixade och donade, och vid en hylla har det alltid varit en tavla med en lastbil och lite sånt som jag aldrig har brytt mig om att kolla på. Men nu gjorde jag det, kollade på två gubbar som stod där. Och vem är det inte uppe på lastbilsflaket? Jo min lilla morfar haha! Jag blev nästan lite rörd när jag insåg att det verkligen var han (lite yngre och lite lättare). Så det slutade med att jag fick ta hem den där tavlan till morfar. Morfar tyckte det var jätteroligt och nu är det största problemet vart den där tavlan ska hänga. Så det var min lilla historia. God natt. :)

Kommentarer
Postat av: michaela

Ha ha ja det är faktiskt gulligt. Lille morfar =)

2010-04-26 @ 08:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0