Home

Nu är jag hemma. Det var lite roligt, jag hade precis parkerat bilen i hästhagen och vilka går inte på andra sidan ån? Jo pappa och Rocco :) Så vi gick en promenad med dom det var roligt, sen fortsatte jag och Sky över rosta gärdet där han fick springa av sig och OJ vad det var roligt. Han sprang och sprang och busade, skönt för honom. Men jag ville inte åka hem riktigt än, eftersom sky varit hemma hela dagen ville jag att han skulle ha en rolig dag så vi åkte till mormor och morfar :) Dom blev så glada, vi spelade lite kort och åt glasstårta och drack grape :) Sen åkte jag och Sky hem, nu ligger han och sussar i soffan. Hästhagen är allt bra!

Kommentarer
Postat av: Lisa

sv: nämen tackar tackar! :D

2010-04-17 @ 11:56:43
URL: http://lioa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0