kväller

Åh jag blir galen, vet inte vad jag ska göra med mitt hår! Jag ska ju klippa mig på tisdag, vill göra något annorlunda. Har en idé som jag inte riktigt kan förklara, men en annan idé är att jag klipper bort ALLT slitet hår och kanske kör på en längre page fast ett mer rockigt/rockabilly stuk. Men det är så svårt! Jag vill ju ha långt hår, samtidigt som jag vill vårda det så bra som möjligt.. Jaja. Har ni några ideér?

En annan sak med mitt sketna hår är ju att jag ska färga det om ca 3 veckor, och då vill jag ju köra på något snyggt lila. MEN då måste jag gå till frisören och färga det varje gång eftersom utbudet av lila hårfärger är ju inte så stort i affärer här. Och det blir på tok för dyrt. Så istället funderar jag på att köra något fint mörkrött med några få ljusa slingor i. Jag vill ju att mitt hår ska synas, att det ska vara riktigt rött. Så jag tror nog att det blir rött? Ja jag tror minsann det. (Jag kommer säkert komma på någon ny idé snart men lyssna inte då.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0