Right

Oj vad den här dagen har gått fort tycker jag. Jobbat och slitit,mamma och pappa har varit här,hämtat ut mitt körkort(jej!),lagat tacogratäng,ätit den och nu måste jag släpa mig själv in i duschen. Ha i massa grejs i håret också, sen får jag sova. Jag brukar aldrig duscha så här sent men idag blir det så.

Fullt upp med jobb resten av veckan också,mycket imorn det ser jag inte fram emot. Men det ordnar sig nog. Imorn är det dags att åka till mormor och morfar också. Nehepp nu ska jag duscha. Vad hände med bilderna jag lovade? Jaja får se om jag gör det sen.

Kommentarer
Postat av: milkshake - lou

svar: ja, det förstår jag :D man borde sätta fart med det själv ;)

2010-04-07 @ 21:21:52
URL: http://milkshake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0