Storm

Något som jag verkligen hatar är när det blåser ute! Fy fan säger jag bara. Imorse skulle jag gå upp på stan och när jag gick ut genom dörren blåste det massa med smågrus in i ögonen på mig. Mina linser mådde inte bra, så jag ville fan inte gå. Så jag tog faktiskt bilen, då var det väldigt skönt. Annars tycker jag det är väldigt onödigt att åka bil upp på stan för jag bor faktiskt väldigt nära, gå eller cykla ska det vara. Iallafall, jag gick in till optikern och spände glajjorna lite. In på carlings och pratade lite med Moa. Jag hade ingen lust att gå in i affärer idag, kände att jag ville spara pengarna. Om det är bättre väder nästa helg ska jag upp en sväng igen. Ska köpa vita converse, låga. Det blir fint nu till våren och sommaren.

När jag hade varit på stan i en kvart åkte jag hem till västhaga. Pappa och jag rejsade (särstavning) tillbaks till norr där han lämnade Mickis bil sen så skjutsade jag hem honom. Vi fikade lite sen handlade vi sen så åkte jag hem igen.

Kvällen blir lugn, jag är sugen på räkor men jag vet inte riktigt..

Risk för att egobilder läggs upp senare! Jag vet att ni vill se-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0