Hååååår

Jag är besatt av hår! Vill bleka det och sen få så där megarött hår igen, men hatar att bleka för det sliter så på håret. Jag vill ha det svart (såg en svinsnygg peruk på en skyltdocka på carlings, tänkte fråga om jag fick köpa den men jag vågade inte). Jag tröttnar så fort, undra om jag ska färga håret idag? Haha. Har en toning hemma som blir jätterött, men sist jag använde den så blev hela vårat badrum rosa. Golvet sög upp all färg, är fortfarande ljusrosa.. Slangen är rosa, en fläck i taket. Och lite brevid toan, fiiint! Ska fråga mormor och morfar om jag kan färga hos dom hehe.. ;) En sak jag iaf inte ska göra med håret är att förlänga det, nooope! Räcker med fejk haha!

Om typ 1½ månad kommer jag få färg på benen! INK! Kommer få så vackra ben ^^

Kommentarer
Postat av: sara

varför om 1½ månad:O vad har du för hemlighet?!

2010-08-25 @ 11:58:54
URL: http://fundilideringbysara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0