Tjalalala!

Det måste varit någon som spammade min blogg igår, för så många sidvisningar har jag aldrig haft. Var det du?

Sitter med huvudvärk, skönt med kort arbetsdag. Jag var ju mamma inatt så jag är sliten idag. Nee det där var nog bara Angelica som fattade? :D Jag har drömt i typ tre nätter nu att jag är mamma och har en nyfödd son, så inatt lärde jag mig att amma (heter det så?) Sen så fick jag hjälp uppför trappen med barnvagnen av två killar. Allt var knäppt, vet inte vad det här ska betyda? Gullig unge var det iaf ;)

Senare ska jag åka hem till mamma och pappa, har inte träffat dom sedan jag var uppe i Älvdalen. Får se om jag och mamma ska åka och köpa nya växter till akvariumet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0