Torsdag

Jahapp snart är torsdagen slut och snart börjar fredagen. Jag och Mindy slet idag på jobbet, vi var rätt trötta när det närmade sig hemgång. Och imorn blir det ännu värre, kommer få jobba i 110. Så jag kommer vara rätt mör imorn kväll. Så då blir det bara att ta det lugnt. På Lördag ska vi på kräftskiva, men varken jag eller Roberth äter kräftor så vi ska äta oss mätta innan vi åker dit. Bra va? Hoppas det inte regnar!

Nu har vi ätit upp sockerkaka nummer två, gott!

Förresten, igår kollade jag på "livet på BB" eller vad det heter som går på femman. Och jag drömde inte ens om bebisar haha, otroligt! Drömmarna kanske har gett upp?!

Kommentarer
Postat av: Karin

Det är bra med mig, det börjar bli bra tungt nu. :) ja, vi har varit dåliga med magbilder nu så jag ska försöka få Erik att ta några när han kommer hem från jobbet. :)

2010-08-20 @ 09:12:56
URL: http://winterwonderland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0