Blommor

Jag fick ett blombud idag, en jättefin bukett med tulpaner från mamma och pappa. När jag fick en sån fin bukett så kände jag att "nu ska julen ut". Så jag packade ihop alla ljuslyktor,tomtar och julduken. Nu har jag gjort så fint. Går och ler för mig själv haha. Gick till affären förut för att köpa apelsiner, inte varit till affären på fyra dagar. Tur jag inte träffade någon jag kände haha, blek och jävlig. Jag smög in till blomsteraffären också,jag slängde ju alla julblommor när jag var igång. Jag köpte så fina blommor. Jag tar kort på allt imorn.

Jag mår fortfarande illa, är så äckligt med allt slajm i halsen och näsan. Igårkväll spydde jag pga av det, blä. Jag ska inte gå in på några detaljer. Jag är hemma från jobbet imorn också, hoppas jag mår bra imorn så jag kan jobba på onsdag. Jag stökar bara till här hemma när jag är sjuk haha. Måste bli pigg så jag kan tvätta, tvättade ju aldrig igår kände att jag inte orkade. Jag har några rena trosor kvar haha. Nu ska jag ta något mot illamåendet, ska nog äta en apelsin också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0