Cykla

Nackdelen med att cykla på vintern är att växlarna fryser. Igår var det lite mildare väder ute, så då kunde jag växla (har inte kunnat gjort det på veckor). Så imorse när jag skulle iväg till jobbet var det minusgrader, och då hade växlarna frusit på ettans växel!! Så hela vägen till jobbet cyklade jag som en jagad jude genom stan på ettans växel. Jag var helt slut i benen när jag kom fram haha. Kände verkligen hur dum jag måste sett ut, dummare än vanligt alltså! Då var jag verkligen trött på att cykla, önskade jag kunde flyga hem eller nått.

Nu sitter jag och lyssnar på Judas Priest- Painkiller min favorit. Är trött, blev inte pigg. Så snart blir det väl sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0