Paket

Åh nu har jag tänt massa ljus här hemma, vaniljljus. Jag köpte en ljuslykta förut, kan lägga upp bild sen kanske. Vi var iväg förut med Nook till marieberg och ikea. Jag och Roberth köpte det vi skulle, Nook gick det lite sämre för han visste knappt vad han skulle köpa. Men han fick med sig lite till slut. Sen drog vi och åt på parkens pizzeria. Grabbarna var inte nöjda med sin mat men det var jag, tur det ;)

När vi kom hem så satte jag igång med att slå in alla julklappar. Herregud säger jag bara, stackars dom som ska få dom paketen haha. Jag är så rutten på att slå in paket. Sky var med HELA tiden. Han skulle trampa på dom, han skulle riva på dom och bita lite. Haha det syns att han var med iaf. Sky fick en stor mjukishaj från ikea.

Ikväll ska jag spela bingolotto :D

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Skit snö skottning helt enkelt :)

2010-12-19 @ 21:23:26
URL: http://tellyousomething.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0