Hatar SNÖ

Fy fan vad jag hatar snön just nu. Eller jag hatar mest dom som ska ploga bort snön, för inte fan är det någon som plogar bort den här jävla snön. Skulle cykla hem från jobbet jag var helt slut när jag kom hem, fick gå halva vägen. Och nu läser jag på NA.se att dom inte kommer ploga småvägarna i Örebro förns det har slutat snöa. Fy fan säger jag bara. Vem har hittat på det? Då tycker jag att han/hon ska sätta sitt feta arsle på en cykel (tveksam om att denna person ens kan cykla) och cykla genom stan fram och tillbaka och se hur LÄTT det är att cykla i snön. Fan säger jag bara. Det finns hur många som helst som kan skotta snö i stan. AMS.se kanske kan hjälpa några stackars arbetslösa personer, för nog skulle dom ha jobb att göra. Skotta hela Örebro till exempel. Visst vore det väl en bra idé?

Jag var galen när jag kom hem. Stackars Roberth och Sky, jag kom in som en bulldozer i lägenheten och sa massa dumma saker. Men nu är jag lugn. Men det här gör mig galen!

Kommentarer
Postat av: lisa

andas annica! fokusera på hur vackert det är ute! :D

2010-02-03 @ 21:21:02
Postat av: Segersten

Mycket bra idé Annica :) Den gillade jag!

Saknar dig!

2010-02-03 @ 22:04:27
URL: http://emmaseger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0