Sweet Lördag

På lördagar tycker jag att man ska unna sig något extra. Så till frukost imorse, istället för en lingon grova, köpte jag mig en skagenrörabaguette. Jag åt bara 1/3 men den var god ändå. Ikväll blir det morötter och dipp MUMS. Jag ska göra pastagratäng men jag har glömt bort hur man gör och min kära mamma som kan det jobbar så jag får vänta tills hon ser mitt "ring mig" sms någongång. Men jag börjar bli hungrig så vettefan om jag kan vänta. Ska jag improvisera? Kan bli bra, men kan ändå bli så fel. Jaja.

Idag när jag var på Meddo så kommer en tjej in och ska sola. Inget fel med det. MEN hon tar med sin jävla hund in, ska den också sola? Jag blev paff, sa inget men glodde som fan. Ska nog ta ett snack med Mr J. Får väl sätta upp en skylt där det står "Hundar förbjudet" men det trodde jag var självklart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0