Tisdag 2/2

Idag blev det en väldigt kort jobbdag för mig och Ellinore. När jag kom hem gick jag till ICA och köpte frukost. Sen gick jag och Sky ut en sväng. Jag skulle till frissan kl 14 innan det sov jag lite det var så himla skönt, jag skulle kunna sovit bort den där klipptiden. Men det gjorde jag inte. Håret blev bra, klippte av det som behövdes. Köpte någon hårgrej där som ska göra det tjockare och så där. Ska prova det i helgen. När jag var klar där så gick jag lite på stan, köpte lite kläder på H&M och sen gick jag till Makeup store jösses vad jag handlade. Dom hade fått in parfymer där dom luktade så gott, ska nog köpa en till tror jag.. Dom var i fina förpackingar med det gillar jag. Sen blev det en massa annat :)

Nu ska jag smälta maten sen ut med Sky. Jag gjorde torskfilé och potatis med rårivna morötter och en egengjord sås till det var så gott.

Kommentarer
Postat av: Segersten

Ja, var jobbigare än vad jag trodde!

Men bara att gilla läget, en kompetenshöjning :)

2010-02-02 @ 21:24:35
URL: http://emmaseger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0