Helvetisk Torsdag

Ja fy för i fan vad jag har haft ont i huvudet, nu har det äntligen gått över. Jag vaknade inatt av att jag hade ont, och då vet jag att det håller i sig hela dagen. Jobbade till kl 13 och efter det åkte jag till mormor och morfar och städade hos dom, mamma och Rocco var också med. Tur att mamma hjälpte mig att städa för jag mådde verkligen inte bra. Vi köpte nya skor till mig idag också, hoppas dom är bra. Sen följde jag med dom hem för jag hade inte städat akvariumet på länge så jag gjorde det fint. Vi åt kvällsmat också det var mysigt.

Fredag imorn det blir skönt! Lisa ska tatuera sig uj uj uj vad hon kommer bli het! (Hetare)

Kommentarer
Postat av: Lisa

ja nu är jag fan så het så jag bräns! Grrrrr

2010-01-23 @ 09:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0