Monday Monday

Jaha nu är det snart sovdags. Jobbade till kl 13.30 idag det var skönt. Handlade med Mickis nästan direkt efter jag kommit hem. Vi åkte till Willys, köpte på mig en del. Mitt favorit Blomsterlandet ligger ju granne med Willys och där var vi ett tag. Jag är som i extas när jag är där inne. Förresten stavas extas sådär?Jaja.. Iallafall, köpte miniblommor som var så fina. Jag skulle kunna vara där inne hur länge som helst. Och köpa hur mycket som helst. Mickis tycker nog att jag är lite knäpp.

Nehe nu ska jag snart borsta tänderna och göra mig iordning för kvällen, klockan ringer tidigt imorn som vanligt.

Kommentarer
Postat av: michaela

Nej jag tycker du är gullig =)

2010-01-19 @ 14:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0