Tiiisdag

Jaha snart är denna dag slut, började som vanligt kl sju imorse. Slutade tidigt men fan vad skönt det var, jag och Angelica var helt slut. När jag kom hem bakade jag lite igen, sen gick jag till Mickis och var där ett tag. Mamma och pappa kom också efter en stund. Jag hämtade mina saker från H&M också, får se om bikinisarna passar. Se hur beach 2010 kommer se ut haha! Kommer se ut som alla andra jävla år men men.

Nu är jag seg, kollar på gränsbevakarna Australien men vill helst utav allt sova :)

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Heh ja, visst är dom goa :)

2010-01-12 @ 20:33:31
URL: http://skatanic.blogg.se/
Postat av: lisa

guuuu va du bakar! duktigt!!

2010-01-13 @ 13:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0