Ah lite tråkigt har jag

Suck, ensam hemma och inget bra på tv. Det är så typiskt. Har druckit två red bull men skulle kunna gå och lägga mig nu. Får se om jag ska hämta Roberth inatt. Idag har varit en seg dag, tråkigt när Roberth varit borta hela dagen. Men så är det ibland. Imorn ska jag ut till marieberg och leta efter ett regntäcke till Sky, och kanske hittar jag något fint till mig? Haha jag ska försöka låta bli. Jag längtar efter mina skor, hoppas dom passar! Köpte även två hårtoningar också, såna som man får utväxt efter en tvätt typ haha. Men men. Jag måste köpa klänning och skor också till bröllopet, men inte imorn.

Jag längtar så tills min semester, 4 veckor av sweetness! Ska bli underbart. Bara tre jobbveckor kvar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0