Kvällsblogg

Min dator har inte funkat idag, men nu har Roberth kommit hem så han har fixat det. Sjukt vad man är beroende av sin dator, även fast jag bara kollar på massa strunt. Inget bra på tv och jag var ensam hemma hela kvällen, då vill man gärna att datorn funkar. Jag har precis hämtat Roberth hos Nook, det kollades på fotboll där.

Angående
bilköpet då. Hittade en jättefin peugeot 307 från -01 till ett bra pris. Provkörde den och allt men ändå tvekade jag. Jag vet ju att jag inte hittar en sån här bil till ett bättre pris än den jag kollade på. Men egentligen är det ju en 206:a jag vill ha, för 307:an är ju ändå en halvkombi. Dom är så små och söta. Såg att en bilhandlare här i stan hade en grön sån, med glastak. Men den var lite dyrare, har ju satt ett maxpris som jag vill ge för min första bil. Men det kommer väl fler chanser.. Jag och pappa kanske kollar mer i veckan.

Vi var ute i Pålsboda och åt mat förut idag. Lika gott som vanligt. Vi skulle ju fixat båten idag men vädret var ju inte det bästa. Rena rama höstvädret! Kallt som tusan. Men Roberth och Göran bytte däck på bilen istället, så det var ju bra :)

Imorn ska jag åka och köpa ett regntäcke till Sky, samt köpa lite annat nödvändigt både till mig och Sky. Får se om Roberth följer med, hoppas det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0