Min första lista


Vilken svordom använder du mest? Fan
Äger du en iPod? Nej jag lånar Roberths
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 05.30
Hur många resväskor äger du? Ingen
Använder du flip-flops? När jag går till tvättstugan
Var köper du dina matvaror ifrån? Mest ica
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Ta!
Vilken var den senaste filmen du såg? Jag såg halva Hairspray
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? Vem vill umgås med barnfamiljer?
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Hur mycket vann jag?
Har någon någonsin kallat dig lat? Säkert
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej jag sover rätt bra
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Tror det är Metallica i bilen
När var senast någon stötte på dig? Eh, Angelica på lunchen? Haha nej då ^^
Vad åt du till middag senast? Tacogratäng
Använder du huvtröjor? Näe
Kan du vissla? Ja.
Vem var den senaste som ringde dig? Farfar
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Gillar inte sånt
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Oja! Prata på ni
Vilket riktnummer befinner du dig i? 019.
Tittade du på tecknat när du var liten? Självklart
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Lagom för att inte hitta
Hur många syskon har du? En storasyster
Är du blyg inför det motsatta könet? Det tror jag inte
Vilken film kan du alla replikerna till? Inte en enda
Äger du några band t-shirts? Japp, Metallica såklart
När flög du senast? Oj det var längesen
Hur många stolar står kring ditt köksbord? Har inget köksbord
Läser du för skojs skull? Nej fy
Diskar du din egen disk? Ja
Har du gråtit offentligt?Ja jösses, senast i måndags haha!
Har du en stationär dator eller en laptop? En laptop
Försöker du alltid lära dig nya saker? Nej
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Japp
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Nej
Kan du kasta macka? Nja ibland har jag tur
Har du någonsin varit på Jamaica? Nej
Vad har du med dig in på bion? Popcorn eller godis
Har du dejtat någon av en annan religion? Nej
Vad har du för väder? Lite blåsigt
Har du en blogg? Ja
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Inget kan jag tala om
Gillar du att flyga? Nej det är lite läskigt
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Humor
När sov du senast på golvet? Det var ett tag sen
Vilken är din favoritdrink? Cola?
Gillar du din boendesituation? Skulle ljuga om jag sa ja..
Vilken är din mammas hemstad? Örebro.
Din pappas hemstad? Åsen, Dalarna. 
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Det spelar ingen roll
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Nej det tackar jag för
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Nej.
Vilken är din favoritfrukt? Pink lady äpplen
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?Kalorier? ^^
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 24
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Ja
Tror du på liv på andra planeter? Sånt lägger jag ingen energi på
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Riktigt arg? Ingen aning
Vad var det senaste du åt? Tacogratäng :)
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Nja det spelar nog ingen roll
Hur valde dina föräldrar ditt namn? Jag tror min pappa tyckte det var fint?
Gillar du senap? Nej
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? It´s a hard knock life! Haha
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Nej fy fan
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Pumba?
Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nej
Tycker du om att krama folk? Berors på vem..
Skulle du säga att du är trendig? Nääe
Äger du en digitalkamera? Ja.
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Ingen
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja fy
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Inga
Tycker du att du är attraktiv?Nej
Vad är du allergisk mot? Inget
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Ingen aning

Kommentarer
Postat av: Lisa

DU HADE JU LÄTT HETAT TRYGGVE!!! hahahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaa

2010-06-16 @ 21:44:08
Postat av: Annica

Haha kul Lisa ;)

Postat av: Michaela

Ha ha dig får man ju stjäla en kram utav ;)

2010-06-17 @ 16:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0