Red bull

Jag tycker det är ganska töntigt att man ska behöva visa leg när man ska köpa red bull, när började dom med det? Men men, tur man är 23 då ;) Och att jag hade körkortet med mig haha. Jag hade nog börjat grina annars.

Jag skulle ju kolla på hårfärg idag, tänkte köpa den där igora som jag hade förut och göra lite slingor osv.. Men den jäveln hade utgått ur sortimentet (säger man så?) det är ju typiskt, dumt av dom. Så jag får hålla mig till Willys färgen.

Köpte bara en foundation från MUS, det tyckte jag var duktigt av mig. Roberth hittade lite iallafall. Sky fick massa godis och en leksak. Så alla var nöjda.

Kommentarer
Postat av: Mallan

vaa har dom slutat med igoran?! jag som är så sugen på att bli röd igen!! även, du sa att du är in på min blogg flera gånger om dagen, bli medlem på bloglovin vettja :) och bevaka, sjukt praktiskt! :)

2010-06-13 @ 19:59:57
URL: http://choosename.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0