Sun is shining

Sol idag, så härligt! Synd bara att man jobbade inomhus hela dagen haha. Men men. Efter jobbet åkte jag och skulle fixa bilen, men dom kunde inte göra något åt cdspelaren då. Så jag ska lämna in den nästa vecka. Förra ägaren har tydligen tryckt in en skiva som inte går att få ut haha. Men hoppas dom ordnar det så jag kan spela mina skivor.

Sen hämtade jag upp mamma, hon följde med till djurens center. Jag köpte ett annat täcke till Sky, det andra var för smalt i halsen. Sen åkte vi till mormor och morfar och satt i solen lite och fikade, mysigt. Jag köpte svenska jordgubbar, dom var goda. Nu är jag lite seg. Har varit yr och illamående idag också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0