Tönt lista

ALLMÄNT...
Namn: Annica
Piercingar: Japp
Tatueringar: Ja några få
Längd: 163 cm
Skostorlek: 38
Hårfärg: Rött
Är du kär i någon: Ja, Roberth
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja i en finare lägenhet
Tänker du på självmord: Nej för fan
Tycker andra att du är attraktiv: Man kan ju hoppas
Vilket shampoo använder du: Lanza´s för färgat hår
Vilken parfym använder du: Många
Vad är du rädd för: Mycket
Gillar du att tvätta: Inte direkt
Gillar du Berg-och-Dalbana: Nej jag är tråkig

SENASTE...
Film du hyrde: Oj inte gjort sedan jag var liten tror jag
Film du köpte: La vie en rose
Låten du lyssnade på: WASP-I wanna be somebody
Låten du hade på hjärnan: Kommer inte ihåg
Låten du laddade ner: Minnet sviker
Personen du ringde: Mamma
TV program du tittade på: AFV
Personen du tänkte på: Kungen?

FAVORIT...
Mat: Fläskfilé med hasselbackspotatis
Låt: MASSA kan inte välja en
Sak att göra: Peta i näsan, moahaha!
Sport: Ingen sport brud
Dryck: Apelsin Mer
Kläder: Jeans och linne
Film: American history x
Bil: Borde jag svara peugeot 307? Haha

ANTAL...
Gånger du varit kär: Vilken skit fråga
Gånger ditt hjärta brustit: En gång och aldrig mer
Hjärtan brustit på grund av dej: Kanske en
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Haha aldrig
Ärr du har på kroppen: Det vet väl inte jag

SENASTE...
Bok du läste: Läser inte böcker
Personen du fick mail av: Ingen
Personen du fick brev av: Farmor
Personen du fick sms av: Michaela
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Jag vet inte

ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag: Åkt bil, handlat, gått med sky, ätit hos mamma o pappa osv..
Var det kul: Ja då
Hur tidigt stiger du upp: Idag runt halv åtta
Gillar du att slåss: Fight for your right
Vad ska du göra ikväll: Glo tv, sova

Är du seriös: Absolut
Vad är du allergisk mot: Inget
Var har du ont: Ingenstans
Använder du hårspray: Japp
Kan du stå på händer: Ja
Favorit serie: Big bang theory

ÖVRIGT MER...
Salt eller socker: Både och
Gillar du ketchup: Sådär
Är du glad nu: Ja typ
Var du glad igår: Ja efter kl 16
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Ja
Vad dansar du till: Dansar inte
Stockholm är: Överskattat
Göteborg är: En stad
Kan du sjunga: Nej verkligen inte
Mer värt än guld: Lycka
Spaghetti eller makaroner: Makaroner
Ett land jag helst vill besöka: Afrika
Ska bli skoj: Min semester
Ska inte bli skoj: Måndag morgon kl 05.30
Sparar till: Tatuering, kamera
Väntar på: Sommaren
Pålägg som gäller: Stark ost
Dagens dryck: Red bull


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0