Fasiken

Jag skulle ju spela bingolotto ikväll, tror ni jag har köpt någon lott? Nej det har jag ju glömt, jaja! Nästa söndag..

Idag har vi varit hemma hos mamma och pappa och ätit, Mickis och Samuel var där också. Jag passade på att städa akvariumet när jag ändå var där, ska köpa lite nya växter och sånt i veckan. Nu är jag trött, försöker sitta och plugga lite men jag är så seg i huvudet. Jag har ju pluggat så länge nu så vet inte riktigt vad jag ska printa in i skallen.. Usch jag vill bara ha det här avklarat, det här tar kål på mig. Jösses vad jag ska fira sen när jag är klar!

Jag ska se om jag orkar ta tag i städningen snart, damma och städa toaletten. Fan vad den här helgen har gått fort, det är som vanligt.

Har rensat ur lite gamla sängkläder och sånt som vi inte använder så ska slänga det, behövs rensa mer men just nu orkar jag inte. Sova lite kanske? Nee..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0